Opleidingen

klantcontact

Catalogus Agenda

Hoe kun je je vaardigheden op het gebied van klantencontact verbeteren? Of opfrissen? Wij bieden voor alle beroepsgroepen trainingen klantencontact aan.

Het contact met klanten als hulp- en dienstverlener verdient veel aandacht. Immers zonder commitment van de klant mislukken de meeste trajecten jammerlijk.

De focus in deze trainingen ligt altijd op het eigen handelen en het aanpassen van het eigen gedrag om een andere uitkomst (lees verandering of verbetering) in het gedrag van de klant te bewerkstelligen. Daarbij maken we gebruik van o.a. de Roos van Leary, de termen Dom, Lui en Dakloos en de Situatie Gedrag Resultaat methode. Per vakgebied bieden we verschillende trainingen aan.

Resultaat 1–10 van de 12 resultaten wordt getoond

Melding i.v.m. Corona

Wij van Praktikos verzorgen onze opleidingen bij voorkeur live en dat kan gelukkig op een veilige manier bij Regardz de eenhoorn in Amersfoort 😊

Meer weten over hoe Regardz met de corona-maatregelen omgaat? Kijk dan hier.

Toch liever een online module volgen? Dat kan: kijk hiervoor in onze opleidingsagenda.

Mochten de maatregelen rondom corona worden aangescherpt dan kunnen al onze lesdagen digitaal worden verzorgd.