Opleidingen

klantcontact

Catalogus Agenda

Hoe kun je je vaardigheden op het gebied van klantencontact verbeteren? Of opfrissen? Wij bieden voor alle beroepsgroepen trainingen klantencontact aan.

Het contact met klanten als hulp- en dienstverlener verdient veel aandacht. Immers zonder commitment van de klant mislukken de meeste trajecten jammerlijk.

De focus in deze trainingen ligt altijd op het eigen handelen en het aanpassen van het eigen gedrag om een andere uitkomst (lees verandering of verbetering) in het gedrag van de klant te bewerkstelligen. Daarbij maken we gebruik van o.a. de Roos van Leary, de termen Dom, Lui en Dakloos en de Situatie Gedrag Resultaat methode. Per vakgebied bieden we verschillende trainingen aan.

Resultaat 1–10 van de 16 resultaten wordt getoond

Melding i.v.m. Corona

Update 17 november 2020:

Wij van Praktikos verzorgen onze opleidingen bij voorkeur live en dat kan m.i.v 18 november weer op een veilige manier bij  de Eenhoorn in Amersfoort en de Nieuwe Buitensociëteit in Zwolle. Natuurlijk met inachtneming aangescherpte maatregelen rondom corona. Meer weten over hoe deze locaties met de corona-maatregelen omgaan? Kijk dan hier.

Toch liever een online module volgen? Dat kan: kijk hiervoor in onze opleidingsagenda.

Mochten de maatregelen rondom corona toch weer worden aangescherpt dan schakelen we naadloos over naar digitale lesdagen en trainingen.